Servis a údržba

Toto školení aktuálně neplánujeme.
Pokud máte zájem, neváhejte se na nás obrátit.

Jste uživateli QI a chcete zjistit, kdy má jít vaše zařízení (auto, stroj, komín, hasicí přístroj atd.) na servisní prohlídku? Toto a další můžete sledovat v modulu Servis a údržba. Tento modul poskytuje komplexní přehled o servisní a opravárenské činnosti ve firmě. Přehledně informuje o tom, kdy, kde a kým bylo zařízení opraveno. Umožňuje vyhodnotit náklady spojené se servisem technického zařízení.

Školení se bude konat prezenčně v sídle společnosti MELZER v Prostějově, školení je však možné se zúčastnit i online, přes vzdálené připojení. Při vyplňování přihlášky, prosím uveďte vámi vybranou formu účasti.

Účastník po absolvování školení dovede:
  • Založit servisované zařízení
  • Definovat servisní proces
  • Nastavit předepsanou údržbu zařízení
  • Generovat servisní zásahy
  • K servisnímu zásahu připojit výkaz činnosti a skladovou výdejku
  • Vyfakturovat servisní zásah
Obsah tohoto školení:
  • Co je to Servis a údržba v QI
  • Základní pojmy, číselníky a konfigurace
  • Servisní procesy a služby
  • Zařízení servisovaná a sledovaná
  • Předepsaná údržba
  • Servisní zásahy (předepsané, ad hoc)
  • Fakturace servisních zásahů (výkaz činností, skladové výdejky)
  • Další informace (servisní objednávky, servisní smlouvy, tiskové výstupy)
  • Praktické ukázky

Jana Řandová

Jana je zkušená konzultantka s praxí více jak 20 let a nepřekvapí ji snad žádná otázka. Nejvíce se zaměřuje na moduly Servis a údržba, Výroba, Sklady, ale hravě si poradí i s modulem Prodej a nákup.
Poptávka školení

    Odesláním souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.