
Podpora
Díky zkušenostem a týmu odborníků nabízíme jedinečné know-how, které se promítá do komplexní podpory informačního systému QI.
Zakládáme si na osobním přístupu a budování vzájemné dlouholeté spolupráce. Našim zákazníkům poskytujeme přehledné helpdeskové řešení a tým konzultantů připravený zodpovědět dotazy na lince Hotline.
Služby zákazníkům
Nástroje
podpory
podpory
Hotline
Zákaznická linka pro podporu v pracovní dny mezi 8 – 16 hod.
Helpdesk
Webový portál pro evidenci a správu zákaznických požadavků.
QI Akademie
(QI Group)
(QI Group)
Webový portál výrobce systému QI, který poskytuje důležité informace, návody, webináře a školení.
Akce pro
zákazníky
zákazníky
Školení modulů QI
Pravidelná školení jednotlivých modulů pod vedením našich konzultantů zaměřená na efektivní využití informačního systému QI.
Tematické workshopy
Platforma na vzájemné sdílení zkušeností ve vztahu k rozvoji konkrétních modulů IS.
Setkání zákazníků
Pracovně-společenské setkání zaměřené na prezentaci novinek QI, které je spojeno s odpoledním a večerním programem.
