Podpora

Díky zkušenostem a týmu odborníků nabízíme jedinečné know-how, které se promítá do komplexní podpory informačního systému QI.

Zakládáme si na osobním přístupu a budování vzájemné dlouholeté spolupráce. Našim zákazníkům poskytujeme přehledné helpdeskové řešení a tým konzultantů připravený zodpovědět dotazy na lince Hotline.

Víte že…

Informační systém QI má integrovanou nápovědu, která popisuje každý formulář, sloupec nebo tlačítko? Vyvoláte ji kliknutím na ikonu otazníku se šipkou na nástrojové liště a následným kliknutím na část systému, která vás zajímá.

Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Hotline

Zákaznická linka dostupná v pracovní dny mezi 8 – 16 hod

Helpdesk

Webový portál pro evidenci a správu zákaznických požadavků

QI Akademie

Webový portál výrobce systému QI

Vzdálená pomoc

Aplikace Teamviewer ke stažení

Služby zákazníkům

Nástroje
podpory
Hotline
Zákaznická linka pro podporu v pracovní dny mezi 8 – 16 hod.
Helpdesk
Webový portál pro evidenci a správu zákaznických požadavků.
QI Akademie

(QI Group)
Webový portál výrobce systému QI, který poskytuje důležité informace, návody, webináře a školení.
Akce pro
zákazníky
Školení modulů QI
Pravidelná školení jednotlivých modulů pod vedením našich konzultantů zaměřená na efektivní využití informačního systému QI.
Tematické workshopy
Platforma na vzájemné sdílení zkušeností ve vztahu k rozvoji konkrétních modulů IS.
Setkání zákazníků
Pracovně-společenské setkání zaměřené na prezentaci novinek QI, které je spojeno s odpoledním a večerním programem.
Služby
podpory
Správa serveru QI
Starost o hardware, systémový software, pravidelné aktualizace a zálohy včetně návrhu, dodání, monitoringu a optimalizace serverů.
Zálohování do cloudu
Zálohování databáze QI do bezpečného prostředí datového trezoru v cloudovém prostředí včetně validace zálohovaných dat.
Reinstalace
Zajištění aktuální verze informačního systému QI zákazníků v souladu s rozvojem a s platnou legislativou.
Služby
podpory
Konzultace
Odborné konzultace, které pomohou nasadit a využívat funkčnosti QI v souvislosti s analýzou, implementací a následnou podporou systému.
Školení
Školení uživatelů se zaměřením na konkrétní využívání a metodiku implementovaných modulů.
Metodické poradenství
Odborné poradenství se zaměřením na legislativní postupy a zvýšení kvality a efektivity.
Služby
podpory
Analýzy a návrhy řešení
Důkladné analýzy vašich procesů a potřeb ve vztahu k implementaci jednotlivých funkcionalit QI.
Zakázkové úpravy
Zakázkový aplikační vývoj a úpravy stávajících funkčností systému.
Reporting a BI
Tvorba datových kostek a objektových databází využívaných pro reporting v pokročilých nástrojích, jako je např. Power BI.