Informační systém QI

Informační systém QI pomáhá efektivně řídit přes 1 500 českých a slovenských společností, ve kterých s ním každý den pracuje přes 55 000 uživatelů…

Tento komplexní český systém nabízí 31 modulů zaměřených na nejrůznější firemní agendy a procesy. Zajišťuje tak plnou kontrolu nad děním uvnitř i vně podniku. Firmám tím dává prostor soustředit se na to nejdůležitější – vlastní rozvoj a růst.

1500+
úspěšných implementací
55000+
spokojených uživatelů
20+
let na trhu

Proč QI?

Systém na míru
QI plně respektuje specifika různých oblastí podnikání, proto se pomocí velké modularity, elasticity a integrovaného vývojového nástroje vždy plně přizpůsobuje potřebám každé společnosti.
Stabilita a podpora
Výběrem QI nezískáváte jen skvělý nástroj na řízení firmy, ale i kvalitní servis a oporu u svého dodavatele, výrobce a celé jeho partnerské sítě.
Pravidelné aktualizace
QI je neustále rozvíjen a novinky jsou zaváděny do systému pomocí pravidelných aktualizací.
API
QI je plně otevřený systém a nezalekne se propojení se specifickými externími aplikacemi třetích stran.
Mobilní aplikace
Chytré mobilní telefony jsou nedílnou součástí našich životů. Díky aplikaci QI Mobile budete mít všechna důležitá firemní data a potřebné informace v kapse.
Společný růst
Systém je maximálně flexibilní, a to jak v oblasti přizpůsobení systému, tak v oblasti využívaných modulů či počtu uživatelů. S QI platíte vždy jen za to, co využíváte.
Okamžitý přehled
Díky unikátnímu datovému modelu jsou všechny informace sofistikovaně propojeny a získáváte tak okamžitý přehled o dění ve vaší firmě.
Jednoduché ovládání
QI se vyznačuje jednoduchým ovládáním, které vychází z MS Office. Rychlé zaučení koncových uživatelů se systémem je tedy samozřejmostí.
Efektivní komunikace
Komunikace je základ. Napojení na EDI, rejstříky či správné nastavení workflow ve firmě – to jsou standardy, bez nichž si spousta firem dnes ani nedovede představit svůj život.
Legislativa
Na QI se můžete spolehnout. QI vyvíjí česká společnost QI GROUP a.s., jež bedlivě sleduje a zapracovává do systému všechny legislativní změny v České a Slovenské republice.

Moduly QI

Modularita rovná se variabilita. Informační systém QI se přizpůsobí každé firmě díky široké škále modulů, ze kterých si vyberete jen ty funkce, které skutečně potřebujete. Každá implementace je tak jedinečná a systém roste a mění se spolu s vašim podnikáním.

Průběh implementace

Implementace QI probíhá v několika fázích, které zajišťují hladký přechod na nové řešení. Nasazení systému je vždy týmová práce na obou stranách a vyžaduje pečlivou koordinaci všech kroků ze strany našeho Projektového manažera.

Plán projektu
Analýza
Po podpisu smlouvy na vypracování Plánu projektu vyhodnocujeme požadavky zákazníka na nový systém. Společně s klíčovými uživateli zákazníka probíhá analýza a optimalizace stávajících procesů tak, abychom je mohli maximálně podpořit v QI.
Tvorba
plánu projektu
Na základě zjištěných informací navrhneme a popíšeme vhodné řešení a případné zakázkové úpravy. Stanovíme cenu díla, harmonogram a jednotlivé milníky. Vše zhmotníme do dokumentu Plán projektu, podle kterého následně probíhá samotná implementace.
Oponentura
Navržený Plán projektu je z naší strany prezentován a následně podroben oponentuře zákazníka, abychom mohli zapracovat případné připomínky.
Akceptace
plánu projektu
Po vypořádání připomínek zákazník akceptuje dokument Plán projektu a tím potvrzuje shodu mezi jeho očekáváním a navrženým řešením. Následně podepisujeme smlouvu na samotnou Implementaci.
Instalace
Příprava technického zázemí
Zajišťujeme nebo dodáváme veškerou potřebnou infrastrukturu pro provoz systému včetně serverů, síťového propojení, virtualizace a systémového software.
Instalace serveru
Na připravený server instalujeme operační systém, SQL databázi a další systémový software nezbytný pro provoz systému QI.
Instalace QI
Provádíme instalaci a základní nastavení databázového serveru, aplikačního serveru a všech klientů. Nastavuje se také komunikační a případně integrační rozhraní.
Základní konfigurace
Konfigurujeme QI na základě požadavků konkrétní implementace. Nastavují se základní parametry systému i jednotlivých aplikací, vytváří se uživatelské účty.
Implementace a zkušební provoz
Implementace, konzultace,
zakázkové úpravy
Jednotlivé moduly QI podrobně nastavujeme a přizpůsobujeme specifickým požadavkům zákazníka. Provádíme odborné konzultace, uživatelskou podporu při plnění dat a rozjezdu jednotlivých agend. Programujeme, nasazujeme a testujeme zakázkové úpravy, které byly definovány v analytické fázi.
Migrace
zkušebních dat
Z existujících systémů importujeme testovací data v definované struktuře, která slouží k ověření jejich správnosti a konzistence. Tato fáze umožňuje odhalit případné problémy před migrací ostrých dat.
Školení
Uživatelé systému postupně proškolujeme na jednotlivé oblasti sytému dle jejich zodpovědnosti a předáváme jim také vytvořené zakázkové úpravy.
Ověřovací
testy
Provádíme simulace rutinních činností, aby se ověřila správná funkčnost systému a konzistence dat. Uživatele zákazníka zapojujeme do testování klíčových procesů.
Dohled nad ostrým provozem
Migrace 

ostrých dat
Po úspěšném testování a zkušebních migracích importujeme reálná data ze starého systému do QI.
Dohledová činnost
Po spuštění ostrého provozu je systém pod zvýšeným dohledem, aby bylo možné okamžitě řešit případné problémy. Poskytujeme podporu uživatelům jak na místě, tak i vzdáleně a jsme jim oporou v činnostech, které pro ně zatím nejsou rutinní.
Akceptace
Po úspěšném zahájení ostrého provozu a ověření správného fungování systému dochází k finální akceptaci projektu. Zákazník potvrzuje, že systém splňuje veškeré požadavky v souladu s Plánem projektu a může být plně využíván v běžném provozu. Tímto se projekt implementace oficiálně uzavírá.
Za co platíte?

Cena za pořízení a provoz informačního systému QI se skládá z těchto částí:

  • Analýza a plán projektu
  • Implementace
  • Licence
  • Následná podpora (maintenance)

Analýza

Cena se odvíjí od složitosti procesů a činností a její časová náročnost bývá v řádu desítek až stovek hodin práce.

Implementace

Nejpracnější část. Náklady se liší podle velikosti firmy a složitosti celého řešení a pohybují se od stovek po tisíce hodin práce.

Licence

Cena licencí závisí na počtu současně pracujících uživatelů a na rozsahu funkcionalit. Pořízení začíná na stovkách tisíc korun.

Podpora

Servisní smlouva reflektuje náročnost podporovaného řešení a pohybuje se v řádu desítek až stovek tisíc korun ročně.
Chcete se na něco zeptat?
Spojte se s námi

    Odesláním souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.