Servis a údržba v QI (online)

Produkt: Informační systém QI

Jste uživateli QI a chcete zjistit, kdy má jít vaše zařízení (auto, stroj, komín, hasicí přístroj atd.) na servisní prohlídku? Toto a další můžete sledovat v modulu Servis a údržba. Tento modul poskytuje komplexní přehled o servisní a opravárenské činnosti ve firmě. Přehledně informuje o tom, kdy, kde a kým bylo zařízení opraveno. Umožňuje vyhodnotit náklady spojené se servisem technického zařízení.

Účastník po absolvování školení dovede:

  • založit servisované zařízení
  • definovat servisní proces
  • nastavit předepsanou údržbu zařízení
  • generovat servisní zásahy
  • k servisnímu zásahu připojit výkaz činnosti a skladovou výdejku
  • vyfakturovat servisní zásah

Obsah

  • Co je to Servis a údržba v QI
  • Základní pojmy, číselníky a konfigurace
  • Servisní procesy a služby
  • Zařízení servisovaná a sledovaná
  • Předepsaná údržba
  • Servisní zásahy (předepsané, ad hoc)
  • Fakturace servisních zásahů (výkaz činností, skladové výdejky)
  • Další informace (servisní objednávky, servisní smlouvy, tiskové výstupy)
  • Praktické ukázky
Místo konání:
online seminář
Rozsah školení:
cca 4 hodiny
Cena :
4 500 Kč
Čas zahájení:
9 hodin